Tuesday, May 4, 2010

Ben Bugün Bunu Gördüm



Ben Bugün Bunu Gördüm 20.09.2008

Gün: Bugün20.09.2008

Yer: Beşiktaş-İstanbul

Durum: Harbiye’ye gitmek için minibüs bekleme hali.

Sıranın iki kişi arkasında kafamı ziken dırdırından anladığım kadarıyla öğretim görevlisi İstanbul Teknik Üniversitesi'nde İktisat Tarihi derslerine giren Paul Scholes gibi kırmızı kafalı ama sanmıyorum ki onun kadar verimli bir insani Cuma günü öğlen saat bir de verdiği ders hazreti kendisinden izin alınmadan öğlen saat 15.00’a alındığı için kibarca, -kadınlar üçpis kakalar- bunu yapanları telefonun diğer ucunda acı çeken ama onu pek de siklemediği için okula gitmesine sebep olan kişiye kusarken hemen yanımda şabalak bi tip beyaz adidaslarını ben yaşlarda gençten iki ayakkabıcıdan birine sildirir.

Boyacı işini yapar. Tozunu ve parasını alır, yollanır.

İşin başından beri onları kesen kuşlara yem satan tiizden kırık amca ayakkabısını sildiren çocuğu "Şey bakar mısınız?" şeklinde yanına çağırır. Elleri polarının içinde şabalak genç sigaradan saçı bile sararmış adamın yanına yavaşça süzülür. Adam, "O boyacılara ne kadar verdin? der. Şabalak, "İkiii milyon" der. Adam gözlerini kapatıp kafasını diğer tarafa çevirir, "Tüü mına koyim senin! Ulan bir yetele verip de burda kuşlara yem atsaydın ya şerefsiz. Sikki git"

Şabalak çocuk. Batan güneşin ışığında kafası götünde kaybolur....

No comments:

Post a Comment