Friday, January 26, 2024

-20-

-20-


Ne kader güzel. 

Getting a kidney surgery by falling onto your own sword.


Demokrat dediğimiz sonunda, rakibinin haklı olabileceğini kabul eden adamdır.


How does everything gravitate toward ordinary?


Gece gece yarım kilo leblebi yedim amk.


İstanbul’da 1 milyon Ermeni, 1 milyon Rum, 1 milyon Musevi olsa şehir cennet olur.


Kalktı göç eyledi Avşar elleri

Yağmur yağdı yine 

Bulandı hava.


Allah affetsin.


İnsanın söylemediği başına çok az gelir.


Ruhi Su gibi bir Türkiye olsun.


Sadece benim istediğim. Sadece benim istediğim kadar dedi adam. 


Gergin uykulardan 

Kör gecelerden

Bir sabah gelecek 

Kardan aydınlık. 


Bundan daha güzel az şey okudum hayatımda.


Bu dünyada insanın kendini dışarıya dışarıda olan bitene bu kavga gürültü çatışmaya karşı koruyacağı bir alan olmalı. Bu gerçekliğin sunduğu sınırsız düzensizlikten kaçabilmek için bir yer. Dışarıda ne yaram yiyorlarsa yesinler.


Hastalıktan geberiyorum hala ağzımda fosur fosur sigara. Hava -72 derece.


İçinde hukuk olmayan adalet olmayan eşitlik olmayan Cumhuriyeti kim sker afedersiniz?


Sizin refahınızı koruyan düşünce dışındaki bütün düşünceler yanlıştır. İnsanın nihai hedefi acı olmaz.


Devlet en çok kendisini yıkmasından en çok endişelendiğinin elinden tutar. Diğer bütün dertlerini şiddetle çözer.


Bir gezginin, suya kanmadan önce yüzeyinde kendi yansısını gördüğü o temiz su kaynağını hatırlaması gibi; bir annenin günışığını görmeden rahminde ölen çocuğunu hatırlaması gibi, beni hatırlamanı istiyorum.


Kendimizi yargılayıp durmaktan vazgeçelim. 


1

No comments:

Post a Comment