Thursday, September 17, 2009

Kimlikleri gorebilir miyiz beyler!


Kimlikleri gorebilir miyiz beyler: kısmet bu ki bugün ben de o otobüslerden birinin içindeydim. ama gel gör ki kimliğim her zamanki gibi yanımda yok idi -durumu analiz et skati -sktir lan... şaka lan şaka edeyim: öyle anarşik ki kimlik bile taşımıyor; (hayran kalan dış ses)uuuuuu!! ya da "arçibıld kimliğim hangi dieselimde bulamıyorum!" cevap veriyorlar: akbili var..

kollu kuvvet herkesi geçti.. saçları jöleli ve makinalı bir tüfekle otobüse binilmeyeceği öğretilmemiş kendinden büyük mantolu şef, "gayet hayvancıl suratım"a dönüp "kimlik" dedi oysa ben kimlik değildim "yok!" dedim, hayvanlığımı beğenmiş olacak ki "alın bunu!" dedi, tece kimlik noomu biliyorum" dedim, alındı, söyle dedi, hayvanlığıma bakmadan elindeki teknolojik ispiyoncunun üstündeki rakamlara ben ne dediysem onu bastı "5335..." istediği olmadı, yanlışlıkla makinalı tüfeğinin namlusunu bana çevirdi, telefonu kulağına götürüp "merkezi" aradı, merkes benim hayvanlığımın kayıtlarda henüz yer almadığını söyledi, alındı, "kimliksiz gezme dedi, cevap vermedim alındı, alışkanlıktan olsa gerek düğmeye bastıktan sonra kaptana kapıyı açması için bağırdı, kapı açıldı, indi, otobüsün motoru gürledi, belki yanından geçerken sinirli sinirli bakışırız diye kapıya yaklaşıp camdan onu kolladım, oysa o hiç oralı değildi, MP-5'ini kendisine bol gelen montuna çapraz asıp arkadaşından bi sigara aldı, alındım..

fotograf kaynak: www.google.com

yazar: S.O

No comments:

Post a Comment