Friday, September 4, 2009

BANA LAF AT!


Görüyorum ki sahip olduğu özerkliği korumak isteyen nesil bunun böyle olmaması gerektiğini düşünen insanlar tarafından en masumundan cehalet diye etiketleniyor. Neyden mi bahsediyorum? İlk duyulduğunda çok basit gibi görülebilecek ama şehrin büyüklüğü ya da küçüklüğünün önemsizleştiği, karanlığın gündüzü indiği toprağın rakımına bakmadan defterlerden sildiği her yerde karşılaşılabilecek bir olay olan `laf atılması`. Size ya da yanınızdakine. Her ne sebeple olursa olsun etrafınızda gözleriyle sizi açısından çıkana kadar hapseden insanların fırsat bulduklarında akıllarından geçenleri dile getirmeleri. En kısa haliyle isin özü bu. Peki, bu satırları yazmak için zaman bulmuş bu cahilin bu konu hakkındaki çok önemsiz olduğu aşikar kendi fikri nedir ve ne yapar? ya da yapmıştır?...

Böyle bir durumla karşılaşıldığında laf atanları çıktıkları deliğe ayaklarından geri sokana kadar dövmek isteyen ve bunun için gerekli girişimde bulunan erkekler, hödük, hanzo, değersiz, gereksiz güç gösterisi yapma gereği duyan küçük sikli salaklar, laf atanlardan bir farkı olmayan basit birer çoklu organizma, dizo, vesaire diye taçlandırılabiliyor, benim de `hakkımızda` böyle düşünen gençler ve kendini tukemis hissedenlere sormak istediğim bir şey var.(acaba nedir?)

Sokağın ortasında ya da kıyı köşe kenarında, gece ya da gündüz, alenen ya da dolaylı yanındaki kız, kari, sevgili, es, anne, kardeş yani çükü olmayan kişinin cinsel hayatına is olunduğunda nasıl oluyor ya, hadi yürü gidelim, aman bosver sen onları, terbiyesizler, deyip içindeki hayvan susturulmadan öylece yürüyüp gidilebiliyor?

Yahu bu serserilerin niyeti ne olursa olsun arkadaşım, dalımı kiranın ağacını kökünden sökmeyinceye kadar bazısına uyku yok iste. Neden bunu cehaletin kor gözü diye çağırıyorsunuz ki? Senin ruh halin bu konuda sessiz kalıp ölmemeyi, yaralanmamayı, o sokağa girdiğin gibi çıkmayı gerektiriyor olabilir. ama adini yine ne koyarsan koy sen de bilmelisin ki manyaklik da mertebeyle. Yani senin yanındaki her kim olursa olsun. Ona yavsayan bir labunyaya, pis, allah belanı versin senin anan bacın yok mu? Kaka çocuk, cipsi-kola kilit` diyip yola devam etmek yukarıdaki kelime sarfiyatı sahibi benim gibi bazısında geçer akçe değil. o laf atan kamillere de aslında bu mertebenin ne kadar aşağısında oldukları bir jedi tarafından en az bir kere gösterilmeli. Ha sen bunları sabaha kadar döv herhangi bir şey değişir mi? Değişmesin. Dert değil ki. Zati ben dünyayı değiştirip daha güzel bir yer yapmak istemiyorum, sadece benim gibi kulağına böyle bir şey çarptığında onu oradan almazsa uyuyamayacak olan bir bünyeyi o gotverenlere temiz bir sopa çekerek rahatlatma hevesindeyim. Kustukları o kelimeleri kana bulayıp yutturmazsam onlara, yaptığım her is bana batar. Skmisim kız arkadaşı(yani bu bir itiraf değil elbette) bencilliğim saha kalkıyor ki gidip kızdan tozdan habersiz kesiyorum bileti. Kabadayılık, cengaverlik değil. serserilik hiç değil yaptığım ki onlarınki serserilik. ben sadece iyi orta gol getirir onu gösteriyorum `ağır` çekimde.

Yanında ne gibi bir enstrüman taşıdığı da önemli değil. Alır onu gotune sokarım. Ha demir dir ayrı, kursundan hızlı koşamıyorsan belaya da bulaşamayacaksın. Nasıl ayırt edilir? Edilemez..


Adama sorarlar sen her `hişt` diyene bakıyor musun diye. İste o an duruma göre değişir. Yoksa bir omur(belki de) koyun koyuna yatacağın hatuna, sikli tasakli laf atanlara cevap vermeden yürümek adamın içine evlat acısı gibi oturur. Çok senedir o memleketin sokaklarında geziniyorum. Mr spak değilim ben, yaptığım her şeyin mantıklı olması sağlam düşünce temellerine oturması gerekmiyor. Tinerciyse, hapçıysa ne olmuş? Bu her boku yedikleri halde onlardan korkmamız gerektiği manasına mi geliyor? Her laf attıkları sessiz kalıp önlerinden geçip gidecek değil ya, gün gelir adamın biri çıkar onları tas edip dumanını da içine çeker maazallah.

Ayrıca o hıyarın(laf atan) amacı olay falan çıkartmak değil. Ben yatkınım azcık o hıyar olayım. Yanımda benim gibi ipsiz sapsız iki tane de lale. Elimizde cigara, hapları da yutmuşuz, kafamız mis, asosyal olduğumuz için manitacılık da yapamıyoruz. Düşen motoru da gecesine skip gönderiyoruz. Tam bu bitik ruh hali içindeyken önümüzden güzel giyimli yakışıklı bir çocuk ve bebek gibi bir hatun el ele kol kola muhabbet edip gülüşerek geçiyor. Aldığı amfetaminden manyamis grubun eziği grubun doğal liderine kas gözle gecen cifti gösteriyor. Bu sahneye olan kıskançlığını nasıl bertaraf edeceğini bilemeyen uflenti laf atma vasıtası ilen kıza dolayısıyla elemana yazılıyor. Ben onun içtiği birayı alır gotune sokar ağlayana kadar da tutar skerim arkadaş.

Ne korkaklık ne aptallık.

Belki de bu tavır yetişme ve kendini yetiştirme meselesi, bazısı misketle büyüdü bazısı disket ile. Her ne kadar bunu böyle yapanlara `okkuz` etiketi seri olarak yapıştırılsa da böyle bir durumla karsılaşırsam sergileyeceğim cehaletimle gurur duyuyorum.


fotograf kaynak: http://stratys.deviantart.com/art/outcast-9885983

yazan: S.O

No comments:

Post a Comment